سنگ شکن مخروطی CS-36

سنگ شکن هیدروکن CS-36 یکی از سنگ شکن های مخروطی تولید شده توسط کمپانی سهند پویا است که عموما به عنوان سنگ شکن اولیه یا ثانویه در خطوط فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به خردایش مواد با سختی متوسط و بالا می باشد. صنایع فرآوری سنگ آهن، شن و ماسه، سیلیس، مواد نسوز و فلدسپات نمونه هایی از مصارف رایج این مدل سنگ شکن مخروطی هستند. 

در ادامه به بررسی جزئی تر مشخصات فنی و مزایای این سنگ شکن هیدروکن قدرتمند سهند پویا می پردازیم.



سنگ شکن هیدروکن CS-36 سهند پویا

مشخصات فنی سنگ شکن هیدروکن CS-36

سنگ شکن مخروطی cs-36 سهند پویا در مقایسه با سنگ شکن های نسل قدیم از توان تولید 1.5 تا 2 برابری برخوردار است و همین امر موجب توجه صنعت گران به این سنگ شکن قدرتمند شده است. همچنین عواملی چون استهلاک پایین، قیمت اقتصادی و هزینه تعمیرات پایین از دیگر دلایل کاربرد بالای سنگ شکن cs-36 برای فرآوری مواد معدنی می باشد. لازم به ذکر است تمامی قطعات به کار رفته در ساخت این سنگ شکن هیدروکن سهند پویا از جنس آلیاژ فولاد و به راحتی قابل تعویض می باشند. در ادامه تعدادی از مهم ترین مشخصات فنی سنگ شکن مخروطی cs-36 در جدول زیر نمایش داده شده است.

برندسهند پویا
مدلcs-36
توان موتور110KW
ظرفیت ورودی70-215ton/h
قطر ذرات ورودی40-150mm
جنس قطعاتفولاد منگنزی
مدار فرماناتوماتیک
سیستم اتصال موتورپولی و تسمه
تخلیه اضطراریدارد
وزن11800kg
خط کش تنظیم دهانهدارد

ابعاد سنگ شکن مخروطی CS-36-min

مزایای سنگ شکن مخروطی CS-36 سهند پویا

استفاده از سنگ شکن های مخروطی سهند پویا در کنار بازدهی بالا و عملکرد بهینه، مزایای دیگری نیز برای کلیه خطوط فرآوری و خردایش مواد معدنی به همراه دارد که مهم ترین آن ها به شرح زیر است:

  • مقاومت بالای قطعات در برابر سایش (به علت بهبود ساختار مکانیکی)
  • برخورداری از توان خروجی 40 الی 70 تن در ساعت (خروجی از سایز 10-0 میلی متر)
  • کاهش هزینه نگهداری به واسطه وجود سیستم روغن کاری اتوماتیک
  • برخورداری از فرمان نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک
  • امکان تنظیم آسان دهانه خردایش توسط جک هیدرولیک
  • قابلیت استفاده در تمامی خطوط خردایش (سنگ آهن، سیلیس، شن و ماسه و…)
  • برخورداری از سوئیچ اطمینان (آکومولاتور) جهت دفع فشار ناگهانی و جلوگیری از تخریب دستگاه

جهت هر گونه مشاوره در خصوص خرید سنگ شکن هیدروکن های سهند پویا و انتخاب سنگ شکن مناسب صنعت خود با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید: 09121775749

قیمت سنگ شکن هیدروکن CS-36

از آنجایی که عوامل و فاکتورهای مختلف زیادی در قیمت تمام شده این مدل سنگ شکن مخروطی سهند پویا دخیل هستند، توصیه ما استعلام قیمت روز دستگاه سنگ شکن هیدروکن cs-36 از کارشناسان سهند پویا است که همه روزه در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند. از جمله مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت سنگ شکن مخروطی سهند پویا نیز می توان به ظرفیت و توان سنگ شکن، ابعاد، متریال به کار رفته در ساخت، قطعات، نوسانات ارز و قیمت مواد اولیه اشاره نمود.

خرید سنگ شکن هیدروکن CS-36

از آنجایی که امروزه به دلیل صرفه جویی در زمان مشتری، بازار خرید های اینترنتی از راه دور گرم است، کمپانی سهند پویا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امکان خرید اینترنتی و استعلام قیمت تمامی ماشین آلات خردایش و تولید شن و ماسه برای شما مشتریان عزیز فراهم است. 

کمپانی سهند پویا با بیش از ۱۲ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع ماشین آلات و تجهیزات معدن آماده ی انجام پروژه های شما از مرحله خرید تا مرحله نصب و تعمیر می باشد. برای ارتباط با ما می توانید از طریق شماره تماس های موجود در انتهای صفحه و نیز از طریق شبکه های اجتماعی ما به شماره ۰۹۰۱۲۱۲۱۳۹۷ اقدام نمایید.