سنگ شکن مخروطی CS-45

سنگ شکن هیدروکن CS-45 سهند پویا نوعی سنگ شکن مخروطی مجهز به موتور 110 کیلو واتی است که به عنوان سنگ شکن اولیه یا ثانویه در خطوط فرآوری مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به خردایش قطعات سنگ با درجه سختی متوسط رو به بالا می باشد. قطعات سایشی فولادی، مدار فرمان اتوماتیک، خط کش تنظیم دهانه و سیستم تخلیه اضطراری از جمله مهم ترین مشخصه های این سنگ شکن مخروطی تولید سهند پویا به شمار می آید. در ادامه محتوا به بررسی مشخصات فنی و مزایای استفاده از این مدل سنگ شکن هیدروکن می پردازیم.

 

 

سنگ شکن هیدروکن CS-45 سهند پویا

مشخصات فنی سنگ شکن هیدروکن CS-45

این مدل سنگ شکن هیدروکن ساخت ساخت سهند پویا همواره به دلایل گوناگونی چون راندمان کاری بالا، قیمت اقتصادی و استهلاک کمتر نسبت به سایر سنگ شکن های مخروطی موجود در بازار مورد استقبال زیادی از سوی صنایع معدنی کشور قرار گرفته است. سایر مشخصات فنی سنگ شکن مخروطی cs-45 سهند پویا که باعث کاربرد بالای این محصول برای صنایعی چون فرآوری سنگ آهن، شن و ماسه، سیلیس و سیمان شده است نیز در جدول زیر آمده است.

برندسهند پویا
مدلCS-45
توان موتور220kw
ظرفیت ورودی120-345ton/h
قطر ذرات ورودی40-150mm
جنس قطعاتفولاد منگنزی
مدار فرماناتوماتیک
سیستم اتصال موتورفولی و تسمه
سیستم تخلیه اضطراریتمام هیدرولیک
خط کش تنظیم دهانهدارد
وزن کلی دستگاه18000 کیلوگرم

سنگ شکن مخروطی CS-45 سهند پویا

مزایای سنگ شکن هیدروکن CS-45

از مهم ترین مزایای استفاده از سنگ شکن مخروطی CS-45 در معادن مختلف می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استهلاک کمتر نسبت به سایر سنگ شکن ها
  • راندمان بسیار بالا و کاهش هزینه نگهداری
  • امکان بهبود شکل شکستگی در شن و ماسه
  • بالا بردن درصد شکستگی در شن و ماسه
  • بالا بردن درجه آزاد سازی در سنگ آهن
  • بالا بردن مدول نرمی (استاندارد شدن مدول نرمی) در شن و ماسه
  • امکان تنظیم آسان دهانه خردایش توسط جک هیدرولیک
  • دارای مدار فرمان نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک PLC
  • مقاومت در برابر سایش به دلیل بهبود ساختار مکانیکی
  • دارای سوئیچ اطمینان (آکومولاتور) جهت دفع فشار ناگهانی و جلوگیری از تخریب دستگاه
  • قابلیت استفاده در تمامی خطوط خردایش (سنگ آهن، سیلیس، شن و ماسه و …)

جهت دریافت هرگونه مشاوره راجع به خرید و انتخاب دستگاه سنگ شکن هیدروکن متناسب با حوزه کاری خود می توانید با کارشناسان مجرب ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت سنگ شکن هیدروکن CS-45 سهند پویا

از آنجایی که قیمت کلیه ماشین آلات خردایش از جمله سنگ شکن های هیدروکن سهند پویا تحت تاثیر فاکتورهای مهمی چون نوسانات ارزی و قیمت قطعات اولیه قرار دارد، توصیه ما جهت اطلاع از قیمت سنگ شکن مخروطی cs-45 سهند پویا تماس با بخش فروش کارخانه است که شما را در این امر یاری خواهند کرد.

خرید سنگ شکن هیدروکن CS-45 سهند پویا

دستگاه سنگ شکن هیدروکن cs-45 به عنوان یک ماشین خردایش قدرتمند در صنعت توسط سهند پویا تولید می گردد و بسته به نوع قطعات به کار رفته در آن دارای قیمت های مختلفی می باشد. شرکت سهند پویا به عنوان یکی از بزرگترین پیشگامان تولید ماشین آلات معدن، مفتخر به ۱۲ سال تجربه کاری در زمینه اجرای صفر تا صد پروژه های ساخت و نصب تجهیزات خردایش و تولید شن و ماسه می باشد. برای اطلاع از قیمت و موجودی کلیه ماشین آلات خردایش هیدروکن مورد استفاده در کارخانجات تولید شن و ماسه و سیمان کافیست با این شماره تماس حاصل فرمایید: 09121775749