سرند ویبره ای (لرزشی) سهند پویا

دستگاه سرند که از آن جهت دانه بندی و تفکیک ذرات در معادن شن و ماسه، سنگ آهن، سیلیس و… استفاده می شود، یکی دیگر از محصولات تخصصی فرآوری مواد معدنی تولید شده توسط سهند پویا است که در دو مدل سرند ویبره ای دو طبقه و سرند ویبره ای سه طبقه توسط این کمپانی عرضه می گردد. روش کار سرند لرزشی سهند پویا به این صورت است که با استفاده از حرکات ارتعاشی منظم لنگرهای موجود در دستگاه، ذرات ورودی به حرکت در می آیند و پس از عبور از توری، غربال می گردند. در ادامه به بررسی کامل مشخصات فنی و مزایای استفاده از سرند ویبره ای سهند پویا می پردازیم.

 

 

سرند لرزشی سهند پویا

مشخصات فنی سرند ارتعاشی سهند پویا

دستگاه سرند تولید سهند پویا همواره در دو مدل دو طبقه و سه طبقه به بازار عرضه می گردد که بسته به نوع نیاز و میزان الک مورد نظر مواد اولیه می توان از بین آن ها انتخاب نمود. از آنجایی که هرچه تعداد الک های موجود در دستگاه سرند لرزشی بیشتر باشد، غربال بیشتری روی مواد اولیه ورودی صورت می گیرد، سرند ویبره ای سه طبقه سهند پویا نیز بیشتر جهت دستیابی به ذرات بسیار ریز و عاری از هر گونه ناخالصی مورد استفاده قرار می گیرد. 

بدنه و لنگرهای مقاوم، سیستم تخلیه اضطراری، ابعاد مناسب و جمع و جور و خط کش تنظیم دهانه از جمله مشخصه های بارز سرندهای ویبره ای سهند پویا هستند که اطلاعات دقیق آن ها در جدول زیر آمده است:

برندمدلابعادتعداد لنگرتعداد فنرظرفیتضخامت ورقسیستم تخلیه اضطراریوزن کلی دستگاهپایه و شوت خروجیخط کش تنظیم دهانه
سهند پویادو طبقه 6*1.52 عدد8 عدد400ton/h10mmتمام هیدرولیک11800 کیلوگرمدارددارد
سهند پویاسه طبقه 6*24 عدد8 عدد150ton/h12mmتمام هیدرولیک11800 کیلوگرمدارددارد

مزایای سرند ارتعاشی سهند پویا

  • سهولت در تعمیر و تعویض یاتاقان ها و لنگر ها
  • کاهش استهلاک توری و یاتاقان ها
  • دقت در تفکیک و دانه بندی مصالح
  • افزایش 100 درصدی تولید

نحوه نصب سرند ارتعاشی سهند پویا

نکته بسیار مهمی که باید هنگام خرید سرند ویبره ای سهند پویا به آن توجه نمود، اقدامات مربوط به حمل، نصب و راه اندازی دستگاه می باشد که علاوه بر هزینه ی بالا نیازمند تخصص نیز می باشد. کارشناسان ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش آماده ی پذیرش صفر تا صد پروسه ی خرید و تحویل سرند ارتعاشی ساخت سهند پویا می باشند. برای اطلاع از موجودی و قیمت روز محصول و سایر تعرفه ها کافیست از طریق شماره 09121775749 با ما تماس بگیرید.

قیمت و خرید سرند ویبره ای سهند پویا

شرکت سهند پویا با بیش از ۱۲ سال سابقه ی درخشان در زمینه تولید و خدمات پس از فروش انواع ماشین آلات دانه بندی، مفتخر به تولید دستگاه سرند ارتعاشی قدرتمند در دو مدل دو طبقه و سه طبقه است که سفارش آن از سراسر ایران و تنها با تماس با کارشناسان ما در بخش فروش امکان پذیر است. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات ارزی و تغییر مداوم قیمت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت ماشین آلات و تجهیزات، قیمت نهایی محصولات نیز دائما دستخوش تغییر می گردند. پیشنهاد کمپانی سهند پویا به عنوان تولید کننده دستگاه سرند لرزشی، تماس با کارشناسان ما در بخش فروش شرکت است که همه روزه آماده ی ارائه ی مشاوره قیمت و خرید به شما مشتریان گرامی می باشند.