سنگ شکن مخروطی CS-36 سوپریور

سنگ شکن هیدروکن CS-36 سوپریور، یکی از سنگ شکن های مخروطی تولید شده توسط شرکت سهند پویا است که عموما از آن به عنوان سنگ شکن اولیه یا ثانویه و بعد از دستگاه سنگ شکن فکی و یا به صورت مستقل جهت خردایش مواد معدنی با درجه سختی متوسط و بالا استفاده می شود. صنایع فرآوری شن و ماسه، آهن، سیلیس و فسفات از جمله مهم ترین مصرف کنندگان این دستگاه سنگ شکن مخروطی سهند پویا به شمار می روند. 




سنگ شکن هیدروکن CS-36 سوپریور

مشخصات فنی سنگ شکن هیدروکن CS-36 سوپریور

سنگ شکن هیدروکن CS-36 سوپریور، نوعی سنگ شکن تقویت یافته جهت دستیابی به حجم بالای تولید است که تمامی قطعات به کار رفته در ساخت آن از جنس آلیاژ فولاد ضدسایش اند و همین امر موجب طول عمر بالا و هزینه تعمیر و نگهداری پایین این محصول گردیده است. همچنین عواملی نظیر تنظیم دهانه خردایش، مدار فرمان اتوماتیک، بالا بردن درصد شکستگی در بار ورودی و افزایش درجه آزادسازی در سنگ آهن از جمله امکانات بسیار کاربردی است که توسط شرکت سهند پویا برای این مدل سنگ شکن هیدروکن در نظر گرفته شده است. در ادامه تعدادی از مهم ترین مشخصات فنی این سنگ شکن قدرتمند در جدول زیر آمده است:

برندسهند پویا
مدلCS-36 سوپریور
توان موتور132kw
ظرفیت ورودی200-250ton/h
قطر ذرات ورودی300mm
جنس قطعاتفولاد منگنزی
مدار فرماناتوماتیک
سیستم اتصال موتورفولی و تسمه
خط کش تنظیم دهانهدارد
تخلیه اضطراریدارد
وزن14000kg

ظرفیت سنگ شکن هیدروکن CS-36 سوپریور

مزایای سنگ شکن مخروطی CS-36 سوپریور

به طور کلی می توان مزایای استفاده از این مدل سنگ شکن مخروطی سهند پویا را شامل موارد زیر دانست:

  • مقاومت بالا در برابر سایش به دلیل تقویت ساختار مکانیکی
  •  قابلیت استفاده در تمامی خطوط خردایش اعم از سنگ اهن، سیلیس و شن و ماسه
  • کاهش هزینه تعمیرات به واسطه برخورداری از سیستم روغن کاری اتوماتیک
  • برخورداری از سوئیچ اطمینان به منظور جلوگیری از خرابی سیستم
  • راندمان بالا و استهلاک کمتر نسبت به سایر سنگ شکن ها
  • بالا بردن درصد شکستگی در بار ورودی
  • بالا بردن درجه آزادسازی در سنگ آهن
  • بالا بردن مدول نرمی (استاندارد شدن مدول نرمی)

قیمت سنگ شکن هیدروکن CS-36 سوپریور سهند پویا

به دلیل نوسانات ارزی بازار و تاثیر آن بر قیمت قطعات و مواد اولیه، توصیه می شود جهت استعلام قیمت سنگ شکن مخروطی CS-36 سوپریور ساخت سهند پویا با کارشناسان ما در بخش فروش و بازاریابی به شماره 09121775749 تماس حاصل فرمایید.

خرید سنگ شکن هیدروکن CS-36 سوپریور سهند پویا

دستگاه سنگ شکن هیدروکن به عنوان یک ماشین خردایش قدرتمند در صنعت، در انواع مختلف و با اشکال و ابعاد گوناگون تولید می گردد و بسته به نوع قطعات به کار رفته در آن دارای قیمت های مختلفی می باشد. شرکت سهند پویا به عنوان یکی از بزرگترین پیشگامان تولید ماشین آلات معدن، مفتخر به ۱۲ سال تجربه کاری در زمینه اجرای صفر تا صد پروژه های ساخت و نصب تجهیزات خردایش و تولید شن و ماسه می باشد. برای اطلاع از قیمت و موجودی کلیه ماشین آلات خردایش هیدروکن مورد استفاده در کارخانجات تولید شن و ماسه و سیمان کافیست با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.