پمپ اسلاری سهند پویا مدل 8/6

این مدل پمپ، نوعی پمپ گریز از مرکز (سانتریفیوژ) افقی منحصربفرد است که توسط شرکت سهند پویا طراحی گردیده است و نسبت به سایر پمپ های اسلاری 8 به 6 از طول عمر بیشتر و دور موتور بالاتری برخوردار است. این شرکت توانسته با تغییراتی در شافت اصلی و یاتاقان ها، پمپی نسبتا قوی تر با قیمتی مقرون به صرفه تر از نمونه های خارجی آن تولید کند. لازم به ذکر است پمپ اسلاری 8/6 سهند به دلیل برخورداری از قطعات سایشی با استحکام بالا، در تمامی محیط های اسیدی و بازی قابل استفاده است و قادر به پمپاژ و جابجایی سیالات حاوی حداکثر 65 درصد ذرات جامد می باشد.



پمپ سهند 8/6

مشخصات فنی پمپ اسلاری سهند پویا

پمپ اسلاری سهند پویا مدل 8 به 6، یکی از پمپ های سانتریفیوژی تولید این شرکت است که تمامی قطعات به کار رفته در ساخت آن از نوع سایشی هستند و به راحتی قابل تعویض می باشند. از جمله مهم ترین قطعات پمپ اسلاری سهند پویا می توان به محفظه حلزونی، پروانه، موتور تک مکشه مرکزی و محور پمپ اشاره نمود. پروانه این پمپ از آلیاژ چدن یا آلیاژ فولاد تهیه می گردد و انتخاب آن توسط مشتری و با توجه به حوزه مورد استفاده صورت می گیرد.

برندمدلدور موتورماکزیمم هدجنس محفظهقیمت
سهند پویا8 به 61500rpm60mچدنیاستعلام

حداکثر میزان دبی خروجی این پمپ اسلاری در هر ساعت 250 متر مکعب است که باعث کاربرد بالای این محصول برای مصارف سنگین صنعتی شده است. از آنجایی که بیشترین قطر ذرات جامد قابل حمل بوسیله پمپ سهند 20 میلی متر است، امکان جابجایی مواد 100 درصد سیلیس توسط این پمپ میسر است.

کاربرد پمپ سهند 8 به 6 در صنعت

از پمپ اسلاری مدل 8/6 سهند پویا می توان برای انتقال و پمپاژ پساب صنعتی دارای ناخالصی، بدون هیچ گونه آسیب به قطعات پمپ استفاده نمود. به طور کلی حوزه های مصرفی این مدل پمپ را می توان شامل موارد زیر دانست.  

  • لایروبی کف رودخانه ها
  • پمپاژ لجن کف مخازن
  •  پمپاژ ضایعات نفتی
  • پمپاژ و جابجایی پسماند معادن
  • جابجایی پسماند کارخانجات تولید کود
  • انتقال و پمپاژ شن و ماسه مرطوب
  • پمپاژ پسماند آهک، ذغال سنگ، سیلیس، آهن، روی، سرب و کنسانتره مس

نحوه نصب پمپ اسلاری سهند

شاید بتوان مهم ترین مرحله در پروسه ی خرید پمپ اسلاری را مرحله ی جابجایی و نصب آن دانست که نیازمند تیمی متخصص و با تجربه است. خبر خوش این است که کمپانی سهند پویا مجهز به تجهیزات حرفه ای حمل و نصب انواع پمپ اسلاری، از تیمی مجرب برخوردار است که آماده ی ارائه خدمات نصب و تعمیر در سراسر ایران هستند.

قیمت پمپ اسلاری سهند پویا

قیمت پمپ اسلاری 8 به 6 سهند پویا همواره تحت تاثیر فاکتور های مختلفی چون قیمت مواد اولیه، نوع قطعات، مشخصات و نوسانات ارزی قرار دارد. لذا توصیه می گردد جهت اطلاع از قیمت روز پمپ اسلاری تولید شده توسط کمپانی سهند پویا با کارشناسان ما در تماس باشید: ۰۹۱۲۱۷۷۵۷۴۹ 

خرید پمپ اسلاری سهند پویا 

از جمله محصولات مهم تولید شده توسط کمپانی سهند پویا، پمپ اسلاری 8 به 6 است که برای پمپاژ سیالات حاوی ذرات جامد سنگین طراحی شده است و با قطعات مختلف تولید می گردد که بسته به حوزه کاری و نیاز کارفرما قابل سفارشند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پمپ اسلاری تولیدی سهند پویا و سفارش پمپ سانتریفیوژی مناسب حوزه کاری خود با ما تماس حاصل فرمایید: ۰۹۱۲۱۷۷۵۷۴۹