پمپ اسلاری وارمن

پمپ اسلاری وارمن (Warman) یکی از شناخته شده ترین و پر مصرف ترین پمپ های سانتریفیوژی موجود در بازار است که در کشور استرالیا تولید می گردد و از آن جهت انتقال سیالات با ذرات سخت در صنایع گوناگونی چون معادن، واحدهای شیمیایی، پالایشگاه نفت و گاز و کارخانجات کاشی و سرامیک استفاده می گردد. از جمله مزایای استفاده از پمپ اسلاری وارمن در صنعت می توان به راندمان کاری بالا، استحکام بالای قطعات در برابر سایش و قابلیت تغییر کاربرد پروانه اشاره نمود که سبب محبوبیت این مدل پمپ در سراسر جهان شده است. کمپانی سهند پویا به عنوان یکی از بزرگ ترین پیشگامان تولید ماشین آلات و تجهیزات فرآوری مواد معدنی کشور، موفق به تولید پمپ اسلاری طرح وارمن شده است که از مشخصات فنی کاملا مشابه با نمونه اورجینال این مدل پمپ برخوردار است و در ابعاد 10/8، 8/6، 6/4 و 4/3 تولید می گردد. 

پمپ اسلاری طرح وارمن سهند پویا

مشخصات فنی پمپ طرح وارمن مدل AH

پمپ اسلاری وارمن مدل AH، یکی از انواع پمپ های اسلاری تولید شده توسط کمپانی سهند پویا است که از کیفیتی کاملا مشابه با نمونه خارجی آن برخوردار است و به دلیل قیمت اقتصادی و دسترسی آسان به قطعات یدکی آن، مورد استقبال زیادی از سوی تولید کنندگان داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. از پمپ وارمن مدل AH می توان جهت پمپاژ دوغاب با حداکثر نسبت جرمی (جامد به مایع) 65 درصد استفاده نمود. 

به طور کلی پمپ های طرح وارمن سری AH سهند پویا بر اساس ابعاد ورودی و خروجی و نوع یاتاقان بندی پمپ در چهار مدل مختلف شامل 4 به 3، 6 به 4، 8به 6 و 10 به 8 تولید می گردند که مشخصات فنی هر یک از آن ها در جدول زیر نمایش داده شده است.

برندمدلدور موتورتوان موتورماکزیمم هدجنس محفظه جریان موتورقیمتشماره سریال
سهند پویا4 به 32600rpm30hp60mچدنی37-60Aاستعلام39010600001
سهند پویا6 به 41500rpm55hp60mچدنی60-120Aاستعلام39010600002
سهند پویا8 به 61000rpm110hp65mچدنی150-220Aاستعلام39010600004
سهند پویا10 به 8700rpm370hp70mچدنی220-1120Aاستعلام39010600003

کاربرد پمپ اسلاری وارمن warman 

از پمپ های اسلاری طرح وارمن می توان برای انتقال و پمپاژ دوغاب و آب های صنعتی دارای ناخالصی، بدون هیچ گونه آسیب به قطعات پمپ استفاده نمود. از دیگر مصارف رایج این نوع پمپ ها نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لایروبی کف رودخانه ها
  • پمپاژ لجن کف مخازن
  •  پمپاژ ضایعات نفتی
  • پمپاژ و جابجایی پسماند معادن
  • جابجایی پسماند کارخانجات تولید کود
  • انتقال و پمپاژ شن و ماسه مرطوب
  • پمپاژ پسماند آهک، ذغال سنگ، سیلیس، آهن، روی، سرب و کنسانتره مس

 

مزایای پمپ وارمن warman

همانطور که پیش تر اشاره کردیم، پمپ های اسلاری طرح وارمن به دلیل برخورداری از قطعات تولید شده در داخل کشور، قیمت تمام شده کمتری دارند و تعمیر و نگهداری از آن ها نیز آسان تر است. همچنین از آنجایی که پمپ های اسلاری تولید شده توسط کمپانی سهند پویا با کیفیتی برابر با نمونه اصلی این محصول تولید می گردند، از تمامی مزایای این مدل پمپ برخوردارند که مهم ترین آن ها به شرح زیر است:

  • برخورداری از لاینر فلزی و لاستیکی
  • تنوع در میزان هد و دبی مورد نیاز
  • امکان کارکرد مداوم و کیفیت بالای قطعات
  • دارای قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی
  • قابلیت پمپاژ انواع سیالات حاوی ذرات جامد ساینده
  • تنوع بالای قطعات مورد استفاده در ساخت پمپ

قیمت پمپ اسلاری وارمن سهند پویا

به علت نوسانات قیمت قطعات و مواد اولیه، شما مشتریان گرامی می توانید جهت اطلاع از قیمت روز پمپ اسلاری وارمن تولید سهند پویا با کارشناسان ما در بخش فروش به شماره 09121775749 تماس حاصل فرمایید.

خرید پمپ اسلاری طرح وارمن از سهند پویا

یکی از محصولات تخصصی تولید شده توسط سهند پویا، پمپ اسلاری است که با ابعاد و مشخصات فنی مطابق با سفارش مشتری ساخته می گردد و صفر تا صد پروسه ی خرید آن از حمل و نقل گرفته تا نصب و خدمات پس از فروش توسط خود شرکت انجام می گیرد.

برای استعلام قیمت و سفارش پمپ اسلاری وارمن تولید سهند پویا می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید. ۰۹۱۲۱۷۷۵۷۴۹